Groep 8

Meester Gerard

Leerkracht groep 8

Mijn naam is Gerard Aafjes, ik ben woonachtig in Mijdrecht. Vanaf de zomer 2020 ben ik werkzaam op de Willespoort. Het eerste jaar heb ik lesgegeven aan groep 7, vorig schooljaar aan groep 5 en dit jaar sta ik met veel plezier voor groep 8. Naast leerkracht ben ik een trotse vader van twee prachtige dochters! De oudste wordt in augustus 8 en de jongste is ruim 4 jaar oud. Ook ben ik nog voetbaltrainer bij het eerste elftal van SV Argon. Zelf voetbal ik af en toe nog met vrienden. Ik houd van sporten en spelletjes spelen.
Werkdagen: maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag

Juf Piroska

Leerkracht van groep 4a en groep 8

Ik ben Piroska Hofland. Ik kom uit Friesland en ik heb in Groningen gestudeerd. Ik heb 10 jaar in Amsterdam en 3 jaar in Zaandam gewoond. Ik ben getrouwd met Kevin en we hebben twee kinderen, Jax (5 jaar) en Pippa (3 jaar). We zijn vorig jaar mei naar Vinkeveen verhuisd en dat bevalt heel erg goed.
Werkdagen: Maandag, woensdag en donderdag